Fernando Torres #17

Son olarak 3,5 ay evvel Fernando Torres #16 demişiz. Her zaman en sevdiğim futbolcu olduğunu söylemekten mutlu olduğum İspanyol golcü, aradan geçen bu uzun zamanda yalnızca Blackburn ağlarını havalandırabilmişti. Bugünlerde gündeme gelen Liverpool'dan ayrılma ihtimali dahi ürkütücüydü. Ama Denizlispor-Beşiktaş maçı sonrası sahne alan Liverpool'un ve Torres'in ilk yarı performansları izleyeni ekrana kilitleyecek cinstendi. Aquilani futbola dönmüş, geçen sezonlarda Xabi'nin ve Masch'ın dönüşümlü sahip oldukları hücum desteği öncelikli orta saha oyuncusu rolünü mükemmele yakın uyguladı. Paslaşmalar, hız, kombine hücumlar... unutulmaya yüz tutan ''Benitez imzalı Liverpool takımı'' sahadaydı. Rakibin Portsmouth olması da bir anlam ifade eder durumda ki, esas acı olan budur. Wigan'a karşı berbat zeminde berbat futbol oynanmıştı, hafta içi de Lille deplasmanında yine 1-0'lık yenilgi çıkınca Liverpool'un durumu kangren arefesine gelmişti. Sezonun ilk yarısında 2-0 mağlup oldukları Portsmouth'a bugün 4 gol attılar. Bu gollerin ikisi Fernando Torres'ten geldi. Yeniden futbola dönen El Nino, özellikle ikinci golünde topa imzasını çaktı.

Pazar günü erken saatte Man Utd - Liverpool maçı var. Geçen sezon yine bu zamanlar iki takım karşı karşıya gelmiş, Liverpool takımı futbol üstü futbol oynadığı o dönemde Old Trafford'u şampiyonun başına yıkmıştı. Bu blogda yalnızca 1-4 lük bu muhteşem maç için iki ayrı maç yazısı vardır. Bana eşsiz hisler yaşatan bir maçtı. Akşamına Beşiktaş'ın Gençlerbirliği karşısında sezonun en iyi futbolunu oynayarak aldığı galibiyetle benim için muhteşem bir gün olmuştu. 14 Mart 2009 gününü yıllar sonra da hatırlayacağıma eminim. Bugünkü ilk yarı oyunu olmasa pazar günü Man United fazlasıyla ağır favori olacaktı, lakin şu oyun ve Torres golleri sonrası sezonun ilk maçında dibi görmüş takımı United karşısında dirilten Benitez de kenarda olunca bu hedef maç için şanslar eşitleniyor. Benitez her yerde çuvallayabilir de bir hedef maç için ondan iyisi kolay bulunmaz.

Manchester United 1-4 Liverpool
Mascherano'nun Gazabı

Fernando Torres - 09/10 Premier League
16(2) Maç / 15 gol
Noat Samisa

16.03.2010

9 yorum:

varol döken dedi ki...

torres'siz liverpool olur da bensiz BİY'i nasıl yaptın salih?

askerdeki alişan ile görüşüyorum önce blog açtırıp (delikanlifutbol.blogspot.com) sonra HARBİY'i kurcam!

tuncay sen de bekle az...

Noat Samisa dedi ki...

Az önce kaptanla konuşuyordum, dedi ki Varol Döken küstü...

Dedim ne yapsak?

varol döken dedi ki...

ben uğur'un işi çıksın dedim sen bizi tatile yollamışsın:)

oğlum tamam bizi de yolla da insan bir varol şimdi sen evet çok yorum yazıyorsun ama çenesi bu kadar çalışanın ayakları çalışmıyor be abi, sen bir kenarda dur biri yorulunca girersin falan diye inceden gönül almaz mı?

ben bilmem kontenjanda yer varsa yedeğe yazın yoksa valla geliyor bak alişan:)

Noat Samisa dedi ki...

Ben bilmem, beyim bilir.

Masör yazalım, mentör yazalım; Tavukçuzade'de mükellef sofra yazalım. Olmaz mı? :)

varol döken dedi ki...

vay be iletişim fakültesi'nin efsanevi sağ açığından masörlüğe kadar düştük... jübile yapın bari bana... ya da sahada doğumgünü kutlayalım, tuncay varol'a frambuazlı pasta yedirirken fotolarımı koy:)

seyirci yazın bana, yanına 12 desibellik sesi de ekleyin, tek başıma bir tribüne bedelim:)

Noat Samisa dedi ki...

Ahahahaa... Siz Brezilya usulü kutlarsınız ama, ben öylesini sevmiyorum. :)

Daçmın'ı gözlerinden döv benim için.

Zinedine Zidane dedi ki...

Benitez'in Liverpool'unu her şartta izlemeyi seviyor ve Machester ı alt etsin istiyoruz.

Ömer dedi ki...

Gera'lı Zamora'lı Dempsey'li Fulham da bir yazıyı hakediyor sanki. Kolay mı Juve'yi 0-1'dan geri gelip 4'lemek? :)

Noat Samisa dedi ki...

Ömer,

Hak ediyor, hakkını da vermeye çalışacağız ama önce Liverpool. :)