Perde Arkası!

Blog İdman Yurdu takımı olarak geçen yılki başarısızlık sonrası yeni bir yapılanmaya gitme kararı almıştık. Yönetim kararıyla yalnızca iki isim kadroda tutuldu, diğerlerine yol verildi. Küçük bütçeli kulüplerin tipik sorunu olarak kulüpte profesyonel bir yapılanma yoktu. Bu şekilde takımın kadro yapılanmasının sağlıksız olacağını düşünerek kalecilik ve koordinatörlük görevlerinden sonra kendimi Sportif Direktör olarak da konumlandırdım. Yetmedi, malzemeci oldum. Ama bu da yetmedi. İlk maç öncesi kadro sıkıntısı baş gösterince kadro dışı bırakılan eski topçuların bazılarının ayağına kadar gittim. Ben ettim, siz etmeyin, dedim. Takımın başarısı için geri vitesin kralını yaptım ve tüm otoritemi yerlebir etme pahasına sezon başında kendisine kadroda düşünülmediğini bir tebligatla bildirme gereği dahi duymadığım Varol Döken'e ve Pclion Uğur'a formasını geri verdim. Varol Döken çıktı oynadı, 10 kaplan gücündeki rakibe karşı ilk maçta takımın tek ayakta kalan ismi oldu. Sezon başında Varol Döken'e yaptığım yanlışın bedelini son maç öncesi istifa mektubumu başkan Zoban'a sunarak ödedim. Başkan ısrar etti, sezonu görevimin başında tamamladım. Son icraatımı da takıma yeni bir hoca getirerek yaptım. Maçtan önce takımıma ''benim için de oynayın gençler'' dedim ve onlar da beni mahcup etmediler. Kazandık, bu satırları yazarken gözlerimden mutluluk gözyaşları dökülüyor... desem de inanmayın, iki maç da öncesiyle sonrasıyla çok eğlenceliydi.

Artık yutup'tan futbolcu almak istemiyoruz, önümüzdeki senenin takımını çıplak gözle izleyip kuracağız. Ben varım diyen varsa hemen buyursun. Zoban Başkan! Bir turnuva vardı bizim, n'oldu ona?

Chakarita Juniorss 10-0 BİY United
BİY United 5-2 Tigers
Noat Samisa

27.04.2010

20 yorum:

tanear dedi ki...

10-0 mı buyuk bi santrafor sıkıntınız var galiba?

Ortega dedi ki...

Sopayı maçlardan önce gösterince etkili oluyor demek ki.

yiğit yılmaz dedi ki...

Her zaman hazırım. Yapalım halı saha maçını en iyiler seneye blog idman yurdu takımında yer alsın :)

Noat Samisa dedi ki...

Santrafor, orta saha, stoper, kaleci, bek, kanat adamı, 10 numara ve 5 numara sıkıntımız var. Diğer mevkiilerde muhteşemiz.

tanjue dedi ki...

Noat kaptanım Göksel Cogalan'dan referans alabilirsiniz, kendisiyle veteran milli takımına karşı tandem oynamışlığımız, gayet de takımın iyileri arasında yer almışlığımız vardır. Her türlü turnuvada da gösteririz bilmem kaç kaplanlık gücümüzü. Öl de ölelim biy uğruna. (neyin gazına geldin dersen göksel kaptanımla tekrar aynı formayı giymek yeter be:D)

ercan dedi ki...

Kontenjandan adam alıyor musunuz :D

10 numara için yetersiz kalabilirim ama 5 numara için gözünüzü arkada bırakmam :)

Flying Dutchman dedi ki...

B Planı'nız var mı onu söyle arkadaşım B planı...

Arkhe dedi ki...

Gelemediğim maçta ilk galibiyetin gelmesi canımı sıktı. :)

Kararlıyım, seneye de varım. Hemen bir turnuva olursa onda da varım.

varol döken dedi ki...

kadro dışı kaldığımda moralimi hiç bozmadım diyemem tabi... aksine meyhanelere düştüm batakhanelere kumarhanelere düştüm, gidip genç takımla falan çalışmadım aksine onları da karıya kıza kumara alıştırdım... çok da şeyimdeydi dedim, yemişim futbolunu, ne olmuş geçen sene bu takımın kurulmasında çok katkım olduysa ne olmuş fm sistemi ile oyuncu seçme sistemini getirmişsem, ne olmuş geçen sene biraz şanssızlık biraz da uyumsuzluktan taşlar yerine oturmadıysa ve bunun faturası bana ve sponsorumuz tavukçuzade'ye çıkarılmışsa, bana lolo yapılır mı lan dedim, kadehlere gömdüm hırsımı...

ama tardini hocam bunlara rağmen bana güvendi, bak tuncay'a normal bir hayat sürüyor da ne oluyor senden göbekli olmuş dedi, tuncik olmuş dedi... sen rakını gene iç, sigaranı gene çek, senin gözlerinde bir kademe panteri istidatı var, sende 1.90'luk alper öcal'ın ruhu var dedi... sen salih'e de bakma dedi, futboldan anlasa kaleci olmazdı dedi... zaten bütün bunlar tuncay'ın oyunları dedi, o tuncay senin göbeğini kıskandı dedi...

tardini hocama burada bir kez daha teşekkür ediyorum...

etap birahanesi tesisleri yeni sezona yetişiyor, takımı orada kampa alıyoruz, tuncay terlikle gelirsen zor görürsün bir daha kadroyu...

takıma bir sağ kanat bir de gerrard tadında lampard tadında güneşte yanmış ömer üründül tadında bir orta saha alırsak, yenilmez oluruz, yenilmez olamasak da tadından yenilmez oluruz lan...

not: stoper mevkisi eksik sözünün nece yalan olduğunu facebook'taki iki sene arasındaki farkı bulunda görebilirsiniz salih bey, siz göremiyorsanız pclion göstersin!

Noat Samisa dedi ki...

Kontenjandan, sağdan soldan gelecek her yeni topçuya kapımız açık.

helldoradotcom dedi ki...

mademki her topcuya kapiniz acik, yazin beni de cagrilacaklar listesine.. seve seve gelir iki top oynarim yilboyu tanimadan okuduklarimla..

gunners dedi ki...

Dmc/mc tadinda bir orta sahayim :) .organizasyon olursa hem de her gun yazilarinizi okumam disinda sizlerle tanismis da olurum.

Batu dedi ki...

O kadar gol yesem bende resim çektirirken yere bakardım :)

gencay dedi ki...

"Santrafor, orta saha, stoper, kaleci, bek, kanat adamı, 10 numara ve 5 numara sıkıntımız var."

kale haric her yerde oynarım. ama 5 numara tercihimdir :). Bulunursa kadroda yer oynamak isterim.

ercan dedi ki...

Yapma bunu Batu :)

Noat Samisa dedi ki...

Gol yemem, sörf tabii ki yerim...

Batu seni pivot santrafor yapıcam.

Batu dedi ki...

Şu an hali hazırda gruptan çıkmış, Ataşehir saha birinciliğine doğru emin adımlarla yürüyen bi takımım var. Lütfen sezon içi bu tip transfer spekülasyonlarıyla kafamı kurcalama.

Noat Samisa dedi ki...

Olmayan sahada ne birinciliği olm? ahahah :)

Batu dedi ki...

Aaahahahaha, Çorum'da olan kalsaymış daha iyiymiş zaten.

Ne zor şartlarda oynuyoruz bi görsen, sizin gibi sahil kenarına düşemedik.

pi dedi ki...

Ben de katılmak istiyorum :)
10 numara ne ki...
10,5 numarayım...

Hem de her gün okuduğum insanlarla tanışmış olmak var :)

pi@irrasyonel.net