Evde Kalanlar

Capello'nun Kadrosu'na dair ilk değerlendirmedeki tahminlerde ancak 7'de 5 tutturabildim. En önemli soru cevabını buldu, Gareth Barry takımla birlikte Güney Afrika'ya gidiyor. Bu sayede İngiltere esas ve en güçlü olduğu saha içi düzene geri dönecek. Walcott'ın kamp performansı sezon performansından ilerideydi, ama Capello prensini evde bıraktı. Şaşırdım. Walcott'ın tercih edildiği adam da sezonun flaş isimlerinden Adam Johnson değil, sezonu kötü geçirenlerden Shaun Wright-Philips. Bu tercihin sebebini bugün itibariyle kestirmek zor, uygulamasını görmek lazım. Sonuçta beklenildiği gibi Huddlestone, Dawson, Parker, Walcott ve Bent evde kaldı. Sol bekte hazırlık maçlarında denenmemesine rağmen tecrübe tercih edildi ve Baines eve geri döndü. AJohnson da milli takım kampında Capello'nun gözüne giremedi. Barry demek huzur ve denge demek, onun varlığı İngiltere'nin final yolunun temelini oluşturuyor. 23 kişilik nihai kadro:

Goalkeepers: Joe Hart, David James, Robert Green

Defenders: Jamie Carragher, Ashley Cole, Rio Ferdinand, Glen Johnson, Ledley King, John Terry, Matthew Upson, Stephen Warnock

Midfielders: Gareth Barry, Michael Carrick, Joe Cole, Steven Gerrard, Frank Lampard, Aaron Lennon, James Milner, Shaun Wright-Phillips

Forwards: Peter Crouch, Jermain Defoe, Emile Heskey, Wayne Rooney

Noat Samisa

01.06.2010

16 yorum:

whatthefuck dedi ki...

şahsen walcott'un dönmesini istiyodum ama onun yerine johnson'ın değil de SWP'nin gitmesi? sebep?

benden bu kadar dedi ki...

2006 dünya kupası kadrosunda walcott vardı değil mi? :)

bu tablo bile walcott'un ne kadar az gelişim gösterdiğinin resmi olsa gerek..

havyarsız dedi ki...

Baines'de şaşırdım ama, Walcott şaşkınlığı çok ayrı. Umarım Capello tutturmuştur.

Cetin Cem dedi ki...

takip edebildiğim kadarıyla (askerdeydim de :)) leighton baines çok iyi bir sezon geçirmişti. solda kendisi yerine warnock'un tercih edilmesine çok şaşırdım. capello'nun bir bildiği vardır elbet ama bir liverpool taraftarı olarak ben bile yadırgadım :)

benden bu kadar'a da katılmadan edemiyorum. kendisini sevsem de theo walcott 4 yılda gereken patlamayı yapamadı, bu bir gerçek. zirvesinde olmayan bir swp bile walcott'a rahat rahat tercih ediliyorsa theo'nun daha oldukça gelişim göstermesi şart.

Noat Samisa dedi ki...

Warnock da sezonun yıldızlarından, ama bence de Baines bir adım öndeydi. Bilekleri daha yumuşaktır. Capello ise hep tecrübeyi terci etti, kadronun yaş ortatalaması 29'a yakın.

Walcott ise zaten çok özel bir yetenek değildi. Altyapısı kuvvetlidir, İngiliz kanat adamı üreten tornadan geçmiştir. Eriksson'un 17 yaşında onu kullanmak istemesi ve Wenger ilgisi olunca bir anca şişti. Formda olursa müthiş bir silah, ama bu yetenek düzeyiyle dünyanın zirve oyuncuları arasına girmesi zaten imkansızdır. Ani yön değiştiremez, içe çalım atamaz, topu önüne ister, sadece hızıyla adam geçer... bunlar yeterli değil. Capello asmietrik şablonda Walcott'tan iyi verim aldı ama şimdi daha iyisi Lennon var elinde. O da top class olamaz, ama daha olgun.

varol döken dedi ki...

bunlardan birini bizim takıma alır mıyız hocam?

gönlümüz hollanda, favorimiz ingiltere, sürprizimiz fildişi, istemediğimiz italya, sallamadığımız ispanya, uyuz olduğumuz brezilya:)

Jessie dedi ki...

walcott ingilizlerin yeni yıldız beklentisini dindirsin diye biraz şişirilmiş bir oyuncu oldu.

emirates stadında en çok alkış alan adam da walcott'tur. çünkü ingiliz. bu olabilir ama kapasite belli.

walcott arsenal'in a planı işlemediğinde başvurduğu b planıdır. tamamen sistem dışı üretim kaynağıdır.

arsenal pas yapar yapar yapar yapar. sonuç alamazsa walcott devreye girer.

aaah wenger beni dinleyip arshavin ve walcott için 4-4-2'den caymasaydı hem nasri milli takıma çağırılırdı hem de eboue'den daha iyi bir verim alınırdı.

joe cole'u arsenal'e istiyorum.

ekşi beşiktaş yorum sayfası tadı yakaladım kendi kendime eheh.

pamukk mode on: off newley takımdan ayrılmış

eheh

QuaresmA dedi ki...

Walcott'u Wright-Philips'e yeğlerim doğrusu. Olası bir İspanya maçında baskı kırılamadığında Walcott bir kontra golü demek. Veya Cezayir maçı 2-0 olduktan sonra oyuna girecek Walcott 3 veya 4. gol demektir. Aynı verimi Wright-Philips veremez.

Walcott'un Japonya veya Hull City'e karşı kötü oynaması kötü oyuncu olduğu, gelişim göstermediği veya düşük seviye olduğu anlamına gelmez. Hırvatistan veya Barcelona'ya karşı iyi oynar çünkü.

Overrated Capello bakalım bu kez en iyi kadro kendisinde olmadığında neler yapacak bakalım.

shelbyl dedi ki...

Adamin 15 tane kupasi var, hangi overrated? Adami overrate etmeye calissan edemezsin...

gökhan dedi ki...

capello ve overrated? hayata küstüm yemin ediyorum.

QuaresmA dedi ki...

15 tane kupayı aldığı zamanların hangisinde elinde en iyi 2. kadro vardı, örnek var mı ?

Yok mu ?

Şimdi elinde en iyi kadro olmadığı kesin. Overrated olmadığını göstersin o zaman şimdi.

matiasemilio dedi ki...

en sevindirici tercih tabiki de barry olmuş..favorim bu tercihle birlikte gönlümün sesinin de etkisiyle ingiltere..

scugnizzi dedi ki...

merhaba, kalede kimin oynayacağı kesinleşti mi? james mi oynayacak hart mı?

Noat Samisa dedi ki...

Scugnizzi,

Merhaba. 1 numara James'e verildi, ama henüz netleşmiş bir şey yok. Green de olabilir, ama yüzde 34 James gibi görünüyor.

scugnizzi dedi ki...

tamam, teşekkür ederim. :) hart oynarsa şampiyon ingiltere!

Jean-Pierre dedi ki...

Sezonu harika geçirmiş bir Bent varken Heskey'yi orada görmek benim aklıma yatmıyor