Ne Güzel Futbol Konuşuyorduk!

Son 6 yılda Beşiktaş'ta sahiden futbol konuşulabilen periyotlar toplamı en fazla 2 yıldır. ''Beşiktaş ömrümden ömür götürdü'' denirken, gerçekte kabataslak hesapla hayatımın 4 yılı Demirören yönetimince ziyan edilmiştir. En uzun süre saha içine odaklanabildiğim dönem Denizli ile yaşandı ve korkarım ki artık Beşiktaş'ta futbola dair konuşacak bir şey kalmadı. Denizli ile Nisan başında yapılan yeni kontrat sonrası ''Onun tavşanları olmasa tekdüze ve sıkıcı Beşiktaş futbolu daha da yavan olacak. Zaten yönetime ve onun etrafında gelişenlere dair ağzımı kapalı tutmaya gayret ediyorken, eğer Denizli ve tavşanları da olmasa galiba konuşacak bir şey kalmayacak.'' demiştim. Son üç gün, Ertuğrul Sağlam'ın istifasıyla sonuçlanan sürecin bir kopyasıdır. Bunun adına B planı diyorlarsa eğer sorarım, arkadan iş çevirmenin adı ne zamandan beri B planı oldu? Yine medeniyetten uzak samanaltı politikası, yine çenesini tutamayan adamlar, yine basına servis edilen gereksiz haberler ve biz, resmi açıklamada ancak tüm bunları teyit edebiliyoruz. Ama Denizli yine tavrını koydu, ''Beşiktaş benim yüzümden 2 gün kaybetmiştir'' diyerek kadirşinaslığını gösterdi. Eğer ''alacaklar ödenmeden kampa gitmeyiz'' demişse, tekrardan, tıpkı Ertuğrul Sağlam'ın gidişinde olduğu gibi ''Beşiktaş'ı Şampiyon Yapan Adam'' olmuştur.

Denizli'ye duyduğum saygı günbegün arttı, bugünse minnet duyuyorum. Kendisine acil şifalar diliyorum, umarım antrenör üstü makama geleceği günler yakındır. Adı geçenlerden Schuster, Pellegrini, hatta Benitez... çok da farketmez. Şu sefil ortamda, istişare heyetleri saçmalığı altında ben yeni gelen hocanın başarılı sayılabileceğine, ikinci sezonu görebileceğine inanmıyorum. Tek bir şey istiyorum. Yeni sezonda yine futbol konuşabilelim, etrafta hocadan başka takım elbiseli görmeyelim, bunlar bana yeter.

Bu arada biri Sinan Engin dedi galiba... evet, ayak seslerini ben de işitebiliyorum.

Noat Samisa

04.06.2010

2 yorum:

aLican dedi ki...

Beşiktaş kendisini ayağa kaldıraack adamları kendi eliyle boğuyor..Bunu Demirören nasıl başarıyor gerçekten anlayamıyorum...

non of your business dedi ki...

allah acil şifalar versin.sağlık olayı ayrı bişi.lakin hayırlı olmuştur denizli'nin gitmesi.

türkiye şartlarını iyi bilmesi ve tecrübesiyle "durumu idare eden" ve ülkedeki çakalların dilinden anlayan biri olması hasebiyle zamanında çok da yanlış olmayan bir seçim olsa da emeklilik yaşı gelmiş olduğunu çok kez gördük.tavşan görecek halimiz kalmadı.

asıl sorun şu ki: bu yönetim ve zihniyetle benitez gelse adam olmayız.

benim de temennim budur.
"Yeni sezonda yine futbol konuşabilelim, etrafta hocadan başka takım elbiseli görmeyelim"