Terry - King

Gareth Barry'nin haftalar sonra ilk kez idmana çıkmasının sevinçle karşılandığı gün, Rio Ferdinand'ın idmanlara çıkamaz hale gelmesi nedeniyle yasla kapandı. Emile Heskey ile idmanın sonlarına doğru girdiği top kazanma mücadelesinde sol diz bağları hasar görmüş, hastanede yapılan tetkikler sonrası iyileşme süreci en erken 6 hafta olarak öngörülünce eve dönüşüne karar verilmiş. Bu sezon yalnızca 13 Premier League maçında Man Utd forması giyebilmişti, sakatlıklarla boğuştuğu sezonu sakat kapattı. Terry skandalı sonrası aldığı birinci kaptanlık görevini de geçtiğimiz günlerde 30'una giren Steven Gerrard'a devretti.

Ferdinand'ın yerine kadroya son iki gündür tatil planları yapan Michael Dawson çağrıldı, böylece Tottenham'ı 4. sıraya taşıyan savunma tandemi ulusal takımda buluştu. Ledley King'in yalama olmuş dizleri bir süredir arıza çıkarmıyor, 1 ay daha böyle devam ederse turnuva boyunca Terry-King ikilisi İngiltere savunma tandemini oluşturacak. Aksi halde Terry-Upson'la devam edilir. İyi bir Ferdinand mevkisinde dünyanın en iyilerinden, ama sezonu pek parlak geçiremeyişi soru işaretleri oluşturuyordu. Yine de yaklaşık 10 yıldır ulusal takımda süren Terry-Ferdinand partnerliğinin bozulması İngiltere adına kayıptır.

Noat Samisa

04.06.2010

7 yorum:

geloraptor dedi ki...

Carragher'ın da stoperde kullanılabileceğini düşünüyorum ama Capello'nun böyle bir planı var mı bilmiyorum. Sen yazmadığına göre dışarı sızan böyle bir haber vs yok. Bir de Heskey kadroya alındığında yarardan çok zararı olur demiştim ama bunu kastetmemiştim. eğrisi doğrusuna geldi galiba.

Noat Samisa dedi ki...

Carra-Terry ikilisi çok daha savaşçı olur ama akıl eksik kalır. Alan hakimiyeti güçlü Ferdinand'ın alternatifi benzer özelliklere sahip King olur, sağ bekte 2. alternatif olan Carra 4. ya da 5. stoper alternatifi bana kalırsa.

Heskey konusunda ben şu istatistiği verip kenara çekileyim:

Heskey-Rooney ikilisi ile oynanan son 10 maçta Rooney 9 gol attı. Rooney'nin Heskey'siz oynadığı son 10 maçta attığı gol sayısı ise yalnızca 2.

:)

Haftaya bu konuya da bir post ayırırız.

geloraptor dedi ki...

Madem istatistik vererek belaltı çalışıyoruz o zaman benden de bir istatistik gelsin.

heskey'siz rooney man utd 09/10 32 maç 26 gol

emile heskey a.villa 31 maç 3 gol

=))

işin şakası bir yana geçmişine saygılıyım ama bugünkü heskey bu kadroda olmamalıydı bence. sistem gereği alındı biliyorum, rooney'nin sakatlık ihtimali vs belki ama heskey'nin belli süre aldığı ingiltere çok ilerleyemez bence. gözümde bir nevi nobre konumunda bu sezonki heskey. yapamadığı basit gol vuruşları, yaşının da etkisiyle yavaşlaması... Bir de bu sezonki Bent'in yerine alınmış olması da rahatsız edici benim açımdan.

Noat Samisa dedi ki...

Ben daha çarpıcı bir istatistikle devam edeyim: Heskey milli takımda 51 maç, 5 gol. :)

10 maçta 1 gol atıyor, Nobre'yle yan yana anılmayı ben Heskey olsam hakaret kabul ederdim. Bir yanda 1.5 yılda 1 gol var. Tarifsiz. :)

Çeyrek finalden sonra ileride Rooney tek oynar, 4.3.3'e dönülür. O vakte kadar Capello, sonra da geloraptor mutlu olur. :)

guner dedi ki...

salih abi maçları beraber izlesek ya be:)

Noat Samisa dedi ki...

Dersen ben İstanbul'un şurasındayım, pek tabii mümkündür. Hatta biralar sodalar da benden. :)

varol döken dedi ki...

höytttt biralar her zaman benden:)