Fantasy Premier League

Geçen sezonki fantezi lig benim açımdan bir fiyaskoyla sonuçlandıktan sonra bu yaz pek hevesli değildim, fakat ısrarlar üzerine ekibi yeniden topluyoruz. Bu kez -sembolik de olsa- ödülümüz de var. Sezonu ilk üçte bitirenler, şimdilik ne olacağı meçhul olmakla birlikte sembolik de olsa işe yarar bir ödül kazanacaklar. Hatta sezon içinde yarıştan kopup oyunu boşlayanlardan (başta ben olmak üzere) haftalık ceza toplayarak ligin birincisine ertesi sezon kombine bilet almayı düşünüyorum. Geleneksel, herkesin bildiği ya da çok kısa zamanda öğrenebileceği resmi oyunu klasik lig usulüyle oynuyoruz, gerekli bilgiler aşağıda. Cumartesi öğleden sonra oynanacak Tottenham - Man City maçına kadar lige katılım mümkün. İyi oyunculara olduğu kadar ligin kendi bünyesindeki forumunu hareketlendirecek dinamik oyunculara da ihtiyacımız var!

fantasy.premierleague.com

Lig adı: Noat Samisa League

Kod: 1317638-268827

Noat Samisa

11.08.2010

9 yorum:

Arkhe dedi ki...

İyi oldu açtığın, yoksa ben açacaktım ve çok takım bulamayacaktım. :)

Yahoo Fantasy cazip gelmedi, her hafta takımı tamamen değiştirebilmek hoşuma gitmiyor ama keşke oradaki puanlama sistemini burada da uygulasalarmış.

Neyse, ben ufaktan kadromu kurayım.. :)

bahadır dedi ki...

herkes katılabiliyor mu?

guner dedi ki...

Geçen sezonun birincisi olarak iddialıyız efenim.

Herkese başarılar:)

Noat Samisa dedi ki...

Bahadır,

Elbette.

Utku dedi ki...

bende varım

matiasemilio dedi ki...

north london fc ile ligdeyim..

quaking dedi ki...

geçen sezon geç kalıp lige kendimi atamamıştım ama artık içerdeyim şimdi onlar düşünsün. iddialı olduğumu söylememe gerek yok sanırım :)

qb dedi ki...

bende geçen sezonun ikincisi olarak ödül istemiyorum ama
ben geç kaldım bi torpil yapıp lige alsan beni çok makbule geçer:)

Noat Samisa dedi ki...

QB,

Şimdi de lige katabilirsiniz, fakat puanlamanız önümüzdeki haftadan itibaren başlar.